1 FAQ
1.1 Hoe kan ik bestellen?
De artikelen die je wilt bestellen kun je in het winkelmandje plaatsen. Als je klaar bent met het selecteren van jouw favoriete artikelen, kun je op de winkelwagen knop klikken om door te gaan naar de verzend- en betalingsopties.
1.2 Naar welke landen verzenden wij?
Momenteel verzenden wij enkel naar België en Nederland. Wij werken aan de opties voor te verzenden naar andere landen.
1.3 Waarom lukt mijn bestelling of betaling niet?
Er zijn verschillende redenen waarom jouw bestelling mogelijk niet doorkomt:
- Wanneer je jouw scherm sluit voordat de bestelling is afgerond, kan de bestelling automatisch worden geannuleerd.
- Als jouw internet niet de beste verbinding heeft, kunnen er problemen zijn met de beveiligde verbinding bij het betalen van de bestelling.
- Als je na het verifiëren van al deze informatie nog steeds problemen ondervindt, zorg er dan voor dat jouw webbrowser up-to-date is en neem contact met ons op via [email protected] We helpen je graag verder.
- Je kunt altijd inloggen op je account om te zien wat de status van jouw bestelling is.
1.4 Ik wil een bepaald product, maar het is uitverkocht. Wat kan ik doen?
Je hebt een populair item van ons gekozen! Stuur voor reguliere artikelen een e-mail naar [email protected], we kunnen je op de hoogte stellen wanneer deze weer beschikbaar zijn. Voor speciale items in beperkte oplage, wees er volgende keer snel bij! Deze zijn exclusief en komen vaak niet meer binnen.
1.5 Waarom zijn mijn artikel(en) uit mijn winkelwagen verdwenen?
Om er zeker van te zijn dat al jouw artikelen in jouw winkelwagen zijn opgeslagen, moet je controleren of cookies zijn ingeschakeld in jouw browser. Een cookie is een stukje data dat vanaf een website naar de browser wordt gestuurd en op jouw computer wordt opgeslagen. Soms is de browser zo ingesteld dat cookies worden geweigerd. In dat geval worden jouw artikelen niet in de winkelwagen opgeslagen. Schakel cookies in en vermijdt het verwijderen van cookies terwijl je bij ons winkelt.
Wanneer artikelen uit de webshop worden verwijderd, worden ze ook uit jouw winkelwagen gehaald.
1.6 Waar is mijn orderbevestiging?
De orderbevestiging wordt naar het door jouw opgegeven e-mailadres gestuurd nadat de betaling is uitgevoerd.
1.7 Betekent de orderbevestiging dat de bestelling wordt verzonden?
Een orderbevestiging betekent dat we de bestelling hebben ontvangen en deze in behandeling hebben genomen. Door middel van onze verzendbevestiging brengen wij je op de hoogte van het verzenden van jouw bestelling inclusief de tracking info.
1.8 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij zullen jouw bestelling binnen 1 werkdag verwerken. Let op: als je ervoor hebt gekozen om een frame te laten bespannen of een shirt te laten bedrukken, zal dit mogelijks jouw bestelling vertragen.
1.9 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren nadat deze is verwerkt?
We werken hier bij ASL Racketsport & Spel snel, dus zodra een betaling is verwerkt, gaan we direct aan de slag met het klaarmaken en verzenden van uw bestelling. Ons belangrijkste doel is om jouw artikel(en) zo snel mogelijk te leveren, dus het is niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen, inclusief annuleringen, toevoegingen, maatwijzigingen of wijzigingen in jouw verzendadres zodra deze is bevestigd.
1.10 Waarom is mijn bestelling geannuleerd door ASL Racketsport & Spel?
In geval dat iets dat je hebt besteld is uitverkocht of niet meer leverbaar is, nemen we binnen 24 tot 48 uur contact met je op om de situatie uit te leggen. Als je andere artikelen hebt besteld, kun je de rest van de bestelling alsnog ontvangen. Deze annuleringen zijn zeldzaam en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt.
1.11 Kan ik artikelen in de aanbieding retourneren?
Met de geweldige aanbiedingen die we op sale artikelen aanbieden, zijn de aankopen definitief.
1.12 Hoe worden retourzendingen verwerkt?
Ons retourproces is snel en gemakkelijk – we willen dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Raadpleeg ons retourbeleid om een artikel te retourneren.
1.13 Wat gebeurt er als ik mijn bestelling bij levering weiger?
Als je de verzending van ASL Racketsport & Spel bij levering hebt geweigerd, betalen wij je de waarde van de artikelen terug. Jij bent echter verantwoordelijk voor de retourkosten en voor eventuele invoerrechten, rechten en of belastingen die op het pakket worden geheven. Dit bedrag wordt afgetrokken van de restitutie van de koopwaar. Omdat deze verzendkosten van het restitutiebedrag worden afgetrokken, ontvangt je geen restitutie als de verzendkosten voor de retourzending hoger zijn dan de waarde van de goederen.
1.14 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoewel de status aangeeft dat deze is afgeleverd.
Als de status afgeleverd zegt, is het waarschijnlijk dat iemand bij je in de buurt het pakket heeft aangenomen. Neem contact op met buren, familie, huisgenoten of beveiligingspersoneel van het appartement om te zien of iemand het voor je heeft opgehaald of neem rechtstreeks contact op met het koeriersbedrijf om te zien wie ervoor heeft getekend. Als het pakket nog steeds niet is gelokaliseerd, neem dan contact met ons op via [email protected].
1.15 Als mijn artikel beschadigd is, hoe kan ik het dan retourneren?
Als het pakket bij aflevering ernstig beschadigd lijkt te zijn, accepteer het pakket dan niet van de koerier en neem onmiddellijk contact met ons op via [email protected] met jouw bestelnummer om ons te laten weten wat er is gebeurd.
1.16 Hoe weet ik of uw producten 'echt' zijn?
We nemen onze goederen altijd af bij officiële distri zoals Yonex Benelux (Distri Sport), Victor Europe, FZ Forza (Victor Europe), 999Games, WhiteGoblinGames….
1.17 Hoe kan ik contact opnemen met ASL Racketsport & Spel?
E-mail: [email protected]
+32 496 95 56 22